Poltinpuuta kerättäväksi keväällä/kesällä/syksyllä 2010

Yleistä keskustelua mönkimisestä.Ohjeita ja galluppeja,lehtijutut sekä myös ilmoitukset

ViestiKirjoittaja kata » Su Maalis 28, 2010 9:24

Paikkalliset metsästäjät tietävät paremmin ja pohjoisessa päinhän elikon pitäisi elellä,kiinostaa minuakin mikä jälki on kysessä kun tuo suippo muoto ja viisi varvasta viittaa ahmaan...
kata
Jäsen

ViestiKirjoittaja kartsa70 » Ma Maalis 29, 2010 5:19

Vee-äM kirjoitti:Sitä ei ainakaan parane ampua,rauhoitettu täydellisesti :oops:

Eihän sille mitään voi jos kyseinen elikko yht´äkkiä vain lakkaa jättämästä jälkiä ja vaihtaa maisemaa, katoaa!!! Niinkuin sudet Kihniö/Virrat suunnalla kuulemma tekee tai Orivesi/ Mänttä/Vilppula/Keuruu/Jämsä alueella oli pantasushi kaivanut lähetinpantansa metrin syvyyteen maahan :shock: (lapiolla, :twisted: ) , ISOT pojat on kertoneet.

Mutta puuasiaan!!, Kyllä mä vieläkin olen lähdössä mukaan talkoisiin metsään kunhan vähän aikaisemmin tietää päivämäärän.
jaa mettään vai?? , tottakai! ;)
Mönkijä: linhai 520 4x4 L7e

Suunnistuksessa:
nyv vaan järjestellään
kartsa70
Jäsen

ViestiKirjoittaja Vee-äM » Ma Maalis 29, 2010 8:43

Mää taidan mennä 10. päivä lauantaina aloitteleen.Siihen mennessä haen suolta mitä tarvii ja vien tukkikärryn sitten mennessäni ja jätän sinne.

Jos silloin ajelis vähän uria ja aloittais puun keruun.Tervetuloa vaan jos intoa on.Ongelmana nyt alkuun on kaluston parkkeeraus mutta muutama peli saadaan johonkin mahtuun.

Siittä se lähtee ja lopputulos toivottavasti on muutama kilometriä reittiä,haastavia kohtia ja kota+ulkopuucee..........

Muutama,esim kymmenen,rastia olis kiva tehdä sinne joita vois sitten hakea vaihtelevassa järjestyksessä leikkimielisessä suunnistuskisassa.
Täytyy koittaa syksyksi kehitellä jotain......................
Vee-äM
Muistojäsen

ViestiKirjoittaja kartsa70 » Ke Maalis 31, 2010 5:16

Näillä näkymin ehdin tulemaan mukaan 10 pvä raivailemaan sekä ennenkaikea ulkoilemaan ja saamaan hyötyliikuntaa ( vkon ollu jo saikulla kun selkä kramppas niin että piipaa autol ensiapuun ja kolme piikkiä kankkuun enneko tokeni!!! ) Sattuu meinaan olemaan ainut ns. vapaapvä koko Huhtikuussa, 11 pvä sit jo taas likan ringetteturnausta yms.
jaa mettään vai?? , tottakai! ;)
Mönkijä: linhai 520 4x4 L7e

Suunnistuksessa:
nyv vaan järjestellään
kartsa70
Jäsen

ViestiKirjoittaja Vee-äM » Ke Maalis 31, 2010 5:49

No sehän olis mukavaa.Minä tarjoon makkarat ja kahvit.Mennään tästä vaikka yhellä pelillä,käyn viemässä tukkikärryn etukäteen niin viedään mönkijä mennessämme.
Koitahan saada selkä kuntoon :lol:
Vee-äM
Muistojäsen

ViestiKirjoittaja Vee-äM » Ti Huhti 06, 2010 7:49

Telat vaihettu pois ja kummit alla,valmiina Arajärviin.Onko ketään tulossa ulkoileen?Jos ei niin saan tehä aikataulut ihan ite :wink:
Vee-äM
Muistojäsen

ViestiKirjoittaja kapak » Ke Huhti 07, 2010 10:02

jos on vähänkin keliä niin vois ajella sinne päin ulkoilee.eihän tässä ole nähtykään varmaan kymmeneen vuoteen.
kapak
Home made

ViestiKirjoittaja Vee-äM » Ke Huhti 07, 2010 10:32

Ei muuta kun mukaan vaan.Tarkoitus olis vähän ajella,kerätä kärryllinen tai kaksi puita ja paistella makkarat.
Rouva tulee muksujen kanssa käymään makkaralla ja siivoilemassa tien kohdalta paikat siistiksi.
Ja jos oot keneksi luulen niin ei kyllä ollakkaan nähty muutamaan vuoteen..................

Ilmota jos tuut niin annan tarkemmat ajo-ohjeet vai tiedätkö tarkan paikan??
Vee-äM
Muistojäsen

ViestiKirjoittaja kapak » To Huhti 08, 2010 9:18

eikös teille kääntynyt siitä majan hevos paikan jälkeen heti vasemmalle?mikäs toi aikataulu.olisko kymmenen pintaan?t:ex pullakuski
kapak
Home made

ViestiKirjoittaja Vee-äM » To Huhti 08, 2010 10:18

Juu,tallin jälkeen vasen ja tie loppuun.Kartsa on tulossa meille 9.30 ja samantien lähtö........
Käyn huomenna hakeen Wigreniltä kyrsät ja Lidlistä juomaa.Vesureita on pari että jos sellasta kiinnostaa heiluttaa niin ota oma mukaan :lol:
Poispäin lähetään metältä varmaan 13-14. aikoihin,täytyy aloitella rauhallisesti.
Onko sulla iso kuljetuskalusto,siellä on laitettu 3 tonnin painoraja kelirikon takia :wink: ja parkkitilaa ei vielä ole kun pikkasen tien poskessa....Kartsa hyppää mun kyytiin kun se jättää Dinlin kai kotiin :roll: .
Vee-äM
Muistojäsen

ViestiKirjoittaja kapak » To Huhti 08, 2010 10:56

mulla on kilpi vehe niin ei tarvii parkki paikkaa.tarvii kattoo löytyykö vesuria tallin kätköistä,jos ei niin toimitaan kanto apuna.
kapak
Home made

ViestiKirjoittaja 8866 » To Huhti 08, 2010 11:29

Mitäs juomia natsi siwasta haet?
Voisin sponssata Hatwallin (alkoholittomilla) tuotteilla, jos ohi liikut?
Soita, olen iltapäivällä kotona.
En jaksa ropata, ajan Hondalla.
Vähän kuutioita, jäykkä perä, ei se mihinkään mene ;)
Se parhaitaiten nauraa, joka quattrolla ajaa...
8866
Jäsen

ViestiKirjoittaja frogley » To Huhti 08, 2010 11:42

Yritän herätä mukaan porukkaan...
Frogley
frogley
No logos

ViestiKirjoittaja Vee-äM » Pe Huhti 09, 2010 6:52

8866 kirjoitti:Mitäs juomia natsi siwasta haet?
Voisin sponssata Hatwallin (alkoholittomilla) tuotteilla, jos ohi liikut?
Soita, olen iltapäivällä kotona.

Ihan vaan jotain janojuomaa piti hakee.Otetaan kännit siellä sitten myöhemmin kun on kotakin pystyssä,ja sissiteltta kaveriksi.

Kilautan kun tuun töistä kotiopäin,kiitos.
Vee-äM
Muistojäsen

ViestiKirjoittaja Vee-äM » Pe Huhti 09, 2010 6:53

kapak kirjoitti:mulla on kilpi vehe niin ei tarvii parkki paikkaa.tarvii kattoo löytyykö vesuria tallin kätköistä,jos ei niin toimitaan kanto apuna.

Sehän käy sitten hienosti,nähään meillä ja jos tulee jotain ihmeellistä niin soita 050-5810282.
Vee-äM
Muistojäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua