Ajokäyttäytyminen liikenteessä!!

Yleistä keskustelua mönkimisestä.Ohjeita ja galluppeja,lehtijutut sekä myös ilmoitukset

Ajokäyttäytyminen liikenteessä!!

ViestiKirjoittaja juniorijussi » La Touko 30, 2009 12:32

Aloitin uuden keskustelun tänne kun ei mielestäni sopinut enää tapaamiskeskustelun aiheeseen.Joten rohkeasti keskustelua tiellä ajamisesta kiitos.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että kaikenlainen temppuilu on jätettävä pois silloin kun ajetaan porukassa ja ulkopuolisten silmien alla.
Isolla osalla väestöä on kielteinen, epäilevä, vaarallinen mielikuva mönkijästä tieliikenteessä.
EI ruokita sitä.


Tuollaisesta "vahingosta" on omakohtaista kokemusta. Tarkkasilmäinen ja muutenkin ikävä ihminen (valtion virkamies) määräsi maksettavaa ihan sopivasti, joten en suosittele.
Onneksi kyseinen vahinko ei käynyt taajama-alueella...

Olen Barossan kans täysin samaa mieltä.
Itse tiellä vain 5000km mönkijällä ajaneena voi sanoa ,että mukava on liirailla,kikkailla ajaa liikenneympyrää 2 pyörällä jne.Nuoriso ihaillen katselee autosta ja jalkakäytävillä ja mopojen kypärien sisältä, että onpas hauskan näköistä puuhaa..Tommonen mulle.Sinänsä hieno juttu ,mutta sitten siellä liikenteessä on tosiaan tuo virkavalta, vanhat ihmiset sekä todella paljon keski-ikäisiä ihmisiä jotka ei missään nimessä sulata mönkijöitä ja näkevät vielä tiellä, että niillä ruovitellaan ja kikkaillaan.Ei paljoa tarvita kun ensimmäiset jutut on aamulehden tesktariosassa tai muissa julkaisuissa.Monesti kun meitä on ollut esim joku 4 mönkijän letka ja ajettu todella nätisti jotain maisema tietä niin todella vihaisia katseita sai ja ääntä ei mönkijöistä lähtenyt se ei ollut syynä.Ihmisillä on kamala ennakko asenne jos valmiiksi.Sen takia olisi kiva saada hieman ihmisiä myös meidän taaksemme.Yllätyksenä ihmisille on monesti tullut tuo ,että kypärän sisällä onkin joku 20-100 vuotias eikä mopo poika.On ollut meinaan hienoja ilmeitä!!

Nyt kaikki näitä tekstejä lukiessaan ajattelee ,että on noi aika rutisijoita.Mutta kun nuo tekstit pitää paikkansa.Kantapään kautta opittuja ja lehtiä lukemallakin asiat huomaa.Itse saan nykyään yllättävän paljon kotisivujeni kautta palautetta/kyselyjä eri tahoilta mönkijöistä ja ajotavoista jne.. Olen koittanut kertoa, että mönkijäukot ja naiset ovat todella hienoa väkeä joten jatketaan siltä pohjalta.Soramonttuja ja peltoja on paljon missä pääsee kikkaileen. Ikää kun tulee lisää sitä jotenkin rupee ymmärtämään erilailla ihmisiä.. :shock:

Meikäläinen just heräneenä heitti tämmösen läpän.Tämä ei ole kehenkään syyllistetty vaan kyse on yleisesti kaikille.

Luulen,että siirrän tämän omaksi jutukseen kun ehdin..ei sovi oikein tapaamiskeskusteluun :roll: JA SIIRSINKIN

Ei oteta palkokasveja nyt nenään vaan pidetään hauskaa ja ajellaan kuka missäkin 8)
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron