mönkijän talvipesu

Yleistä keskustelua mönkimisestä.Ohjeita ja galluppeja,lehtijutut sekä myös ilmoitukset

mönkijän talvipesu

ViestiKirjoittaja Harre » Ti Marras 02, 2010 12:14

vähän huono otsikko, mutta missä vaiheessa teette oikein kunnon läpikäyntipesun mönkijälle kurakauden jälkeen talvea varten. vai pesettekö maastopelinne kunnolla jokapaikasta jokaisen maastokäynnin jälkeen?

itse nautin suunnattomasti kurakoista ja useampaan kertaan viikossa käynkin kahlailemassa joten nyt sesonkiaikana itselle riittää pintapuolinen pesu ja karkea mullanpoisto pohjapanssarin päältä. sit kun maa jäätyy kunnolla niin teen mönkijälle kunnollisen läpikäyntipesu ja talviremontin...
Harre
Jäsen
 
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Elo 25, 2009 12:31

ViestiKirjoittaja 8866 » Ti Marras 02, 2010 10:53

Itse olen ainakin isompien kurailujen jälkeen pessyt ihan pesurin kanssa.

Mulla on noiden kamppeiden kanssa jonkin sortin putausneuroosi, eli pyrin pitämään kaluston puhtaana mahd, paljon.
En jaksa ropata, ajan Hondalla.
Vähän kuutioita, jäykkä perä, ei se mihinkään mene ;)
Se parhaitaiten nauraa, joka quattrolla ajaa...
Avatar
8866
Jäsen
 
Viestit: 448
Liittynyt: Ke Touko 20, 2009 4:53
Paikkakunta: Lempäälä. Honda 420 FE

ViestiKirjoittaja frogley » Ti Marras 02, 2010 11:22

Minähän teen remonttia/huoltoa koko ajan, mutta siitä pesusta.

Viruttelen enimmät perskat pois kun siltä tuntuu, tai kun talli
alkaa haisemaan mädäntyneeltä koukkujärven turpeelta.


Enkä varmasti laita silikoonia sisälokasuojiin.......!
Frogley
Avatar
frogley
No logos
 
Viestit: 462
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 10:46
Paikkakunta: Pirkkala/Monaco Mönkijä: No logos

ViestiKirjoittaja juniorijussi » Ti Marras 02, 2010 11:35

Yleensä aina on tullut laitteet pestyä ajotapahtumien jälkeen jos siihen on syytä ollut.
Pesun suorittamisessa on se hyvä puoli ettei turpeet pala seuraavissa ajoissa.Löydät mahdolliset vauriot ja mukava laiteitakin siirrellä "siviilivaatteissa" ettei vaatteet tahriinnu.
Kait se mönkijänpesu on yksi niistä laatuajoista mitä mönkkärin kans saa vietettyä :lol:
Vetarien ympärystät kannattaa aina pitää puhtaana ettei moskat jäädy ja tavaramäärä lisäänny kumin ympärillä.

Pohjapanssarin otin irti silloin tällöin irti kun näytti siltä ettei kaikkea moskaa saanut pois ja viimeistään öljynvaihdon kanssa kun tuli tehtyä isompi huolto.
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012


Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron