Kerpele kun ottaa joskus koville noi mönkijän rassaukset.
Vihroin ja viimein sain sen verta aikaa, että pääsin korjaamaan Raajärven vaurioita. Raidetangonpäät oli helppo homma vaihtaa, mutta kun halusin ottaa koko etuvetarin pois niin eipä lähtenytkään 4 kpl laatu torx(hylsy) avaimia meni poikki kun jarrusatula ei suostunut irtoamaan.Pienen pähkäilyn jälkeen irroitin jarrupalan ja jarrulevyn ja sai kuin sainkin vetarin lähtemään pois. Mukavampi työskennellä kun koko akseli on viilapenkissä kiinni. Purin ulomman murroksen atoimeiksi kuulia myöten ja uudet rasvat ja motonetin yleismallinen kumi päälle. Ei ehkä paras ratkaisu, mutta pakko kokeilla kuinka kestää kun kumi maksoi 4.90
Samalla etuperään uudet öljyt ja taaksekin pitää vaihtaa.Takavetarinkin joutui kerpele irroittamaan kun oli joku saanan juurakko repässyt lemmarin irti ja kumi muljahti irti toi ulommainen kumi kun on puoliksi siellä metallikupissa. Noo tää on tätä motorsporttia. Josko sitä pääsis heti loman alkuun mamman kans viettään laatuaikaa tien päälle
Tarkoitus oli tehä 6000km huolto