Sivu 1/14

tallissa tänään

ViestiLähetetty: La Maalis 31, 2012 4:19
Kirjoittaja kapak
vähän mutaraaserin parantelua..keulaa lyhyemmäksi. ja isoillapojilla on tommonen nostettu takaputki niin pitihän se semmonenkin rakentaa :D sit viellä vinssin narun kiinnitys käden ulottuville.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

ViestiLähetetty: La Maalis 31, 2012 10:05
Kirjoittaja PepsiMoto
aika perkeleen paljon sait lyhyemmäksi, toi on hyvä.

ViestiLähetetty: La Maalis 31, 2012 10:10
Kirjoittaja juniorijussi
Nyt on maltillinen ylitys. Luulisi vastapenkkojen antautuvan. Vielä kun saat tuon puskurin eteenpäin viejän kestämään :(

ViestiLähetetty: Su Huhti 01, 2012 2:33
Kirjoittaja kapak
raudat kestää jos noi saa rikki niin sit tarvii vaihtaa alaa..mutta koneesta ei nyt tiedä se kestäää tai sit ei...

ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 1:35
Kirjoittaja kapak
pohjapanssarin irroittelua tälle päivälle.joku idiootti laittoi pakkilukon sähköjohdolla kiinni eihän se pysyny sillä :oops: mutta kun oli kiire mettään nin ei voi mitään :D samalla voi sit vaihtaa öljyt koneeseen niin ei harmita niin paljoo.

ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 4:28
Kirjoittaja kapak
nyt vastustaa taas. öljy propun kierteet tuli mukana :evil: naapuuriin vaan kattelee kierretappeja jos löytyis sopiva.onhan tässä viellä onneksi aikaa laittaa..

ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 4:42
Kirjoittaja PepsiMoto
On se mahtava fiilis. Vedin kanssa eilen uudesta kytkinkopasta yhdet kierteet paskaksi :evil: Korjattu jo mutta kyllä söi...

ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 5:00
Kirjoittaja juniorijussi
Kaiken korjaa puuhakapa :D

Itse sain 3.0 warniin vaihdettua sinisen narun ja T-maxin alumiinisen liukukidan.
Liukukita käy samoihin reikiin, mutta ovat 2 mm pienemmät reiät joten joutuu laittamaan 8mm pulteilla alkuperäisen 10mm sijaan.

Alle Broncon 12" vanteet Wandan kera 26" P350:set. Eteen 9" ja taakse 10" leveet.
Outoa ,että takarenkaat oli melkein saman korkuset kun orggis 25" mutta edessä liki 5cm korkeemmat :shock: . Kuitenkin taas noi wandat on saman korkuset edessä ja takana.Mun mielestä canan orggis pyörien mitaksi ilmoitetaan edessä ja takana 635mm ja kuitenkin takana mulla oli noin 655..
Voipi johtua ilmanpaineista osittain.

Lumilevyn kiinnityspiste täytyy kyllä siirtää koukun ajon jälkeen siten, että korvakkeet tulee pohjan yläpuolelle.PAljon helpompi laittaa levykin kiinni kun sokat saa tuupattua suoraan lokarin ja renkaan välistä.Ei tarvi tehdä mitään apurunkovirityksiä vetokoukkuun.

ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 5:55
Kirjoittaja kapak
no niin naapurilta löyty 14mm tappi ja pultti.vanha on 12mm nyt kun saa vaan kierteet suoraan. ei tarviis sitten mitään prikka virityksiä tehä.

ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 9:44
Kirjoittaja kapak
nyt on öljyt ja suodatin vaihdettu pitemmän kaavan kautta.pikku hommassa vierähti aikaa mukavasti..

ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 11:37
Kirjoittaja juniorijussi
Toi Cana rupee oleen Raajärvee varten kuosissa.
Sammutintelinekin tarvii vaan pultata kiinni :D
Rekisterikilvenkin pulttasin kumilätkään kiinni niin antaa oksissa periksi ja helpottaa koukun käyttöä sekä akulle pääsyä.

Kuva

Kuva

ViestiLähetetty: La Huhti 07, 2012 12:12
Kirjoittaja frogley
Kapa ja junnuhan on ollu ahkerana. Muistakaahan välillä levätä ja hoitaa nesteytystä.....

ViestiLähetetty: La Huhti 07, 2012 7:27
Kirjoittaja kapak
no jos sitä tänään vähän korjais neste tasapainon kohilleen.konekkin pysy päivän nipussa niin muutakaan korjattavaa ole :D

ViestiLähetetty: Su Huhti 08, 2012 11:55
Kirjoittaja kapak
aamupäivä verstaalla sulattelemassa höyrypesurilla kömpijää..olin taas eilen laiska ja kone jäi autoon yöksi.tukivarren suojat täynnä kuraa.jäätyhän ne sit yön aikana...mutta eipä ollu välyksiä aamulla kiinan vehkeessä :D sitä vois tänään nostaa koneen pukille ja irrotella molemmat perät huoltoa varten.samalla kattoo jos sais vaikka etuperän kitkalukkoa paranneltua...

ViestiLähetetty: Su Huhti 08, 2012 7:51
Kirjoittaja kapak
perät irti ja ja samalla nyppäsin koneenkin kun en ollu tyytyväinen vaihteiston toimintaan..
Kuva