Sivu 5/14

ViestiLähetetty: To Touko 31, 2012 10:12
Kirjoittaja kapak
ei kai sillä väliä miten se panssari siellä kiinni on.pää asia että pysyy menossa mukana :D mullakin on ylipitkät pultit viellä paikoillaan ei oo kerennyt lyhentää..tennari pysyy hyvin paikoillaan kun lyö pultinkantaan kiinni :D

ViestiLähetetty: Pe Kesä 01, 2012 8:28
Kirjoittaja kapak
kävin postilaatikolla kömpijällä tänään.. rupes oikein sit urakalla heittää öljyjä pihalle venakopan välistä..kierteet menny kopan etupäästä..no tehdään uudet js säädetään venttiilit samalla.remontti ei taida loppua ikinä :D seuraava on sit honda tai ainakin tekniikka...

ViestiLähetetty: Pe Kesä 01, 2012 9:01
Kirjoittaja juniorijussi
Nyt kapa kerpele lopetat sen ajelun..Sun ei pitänyt ajaa metriäkään :lol:

ViestiLähetetty: Pe Kesä 01, 2012 11:30
Kirjoittaja kapak
eihän sitä malta olla ajelemati. tottunu joka päivä jossain pyörähtää..mutta mettässä en oo käyny :Dsoramonttua ei lasketa mettä reissuun..siellä on ollu hyvä testata kaasaria..

ViestiLähetetty: La Kesä 02, 2012 12:33
Kirjoittaja frogley
Säästä ny kapa sitä konetta, ettei tartte pohjosessa pelkästään kaljotel......

(vaikka eipähän tarttis sitten meikäläisen ryypätä yksin...)

ViestiLähetetty: La Kesä 02, 2012 10:57
Kirjoittaja kapak
uudet kierteet joka kulmassa nyt pysyy venakoppa kiinni :D tuli samalla venttiilit säädettyä ja koneeseen uudet öljyt.

ViestiLähetetty: Su Heinä 01, 2012 11:51
Kirjoittaja kapak
olihan se flektinmoottori aika kuumana käynyt kun ropelikin on sulanu..
Kuva

ViestiLähetetty: La Heinä 07, 2012 9:29
Kirjoittaja juniorijussi
Kerpele kun ottaa joskus koville noi mönkijän rassaukset.
Vihroin ja viimein sain sen verta aikaa, että pääsin korjaamaan Raajärven vaurioita. Raidetangonpäät oli helppo homma vaihtaa, mutta kun halusin ottaa koko etuvetarin pois niin eipä lähtenytkään 4 kpl laatu torx(hylsy) avaimia meni poikki kun jarrusatula ei suostunut irtoamaan.Pienen pähkäilyn jälkeen irroitin jarrupalan ja jarrulevyn ja sai kuin sainkin vetarin lähtemään pois. Mukavampi työskennellä kun koko akseli on viilapenkissä kiinni. Purin ulomman murroksen atoimeiksi kuulia myöten ja uudet rasvat ja motonetin yleismallinen kumi päälle. Ei ehkä paras ratkaisu, mutta pakko kokeilla kuinka kestää kun kumi maksoi 4.90 :lol:
Samalla etuperään uudet öljyt ja taaksekin pitää vaihtaa.Takavetarinkin joutui kerpele irroittamaan kun oli joku saanan juurakko repässyt lemmarin irti ja kumi muljahti irti toi ulommainen kumi kun on puoliksi siellä metallikupissa. Noo tää on tätä motorsporttia. Josko sitä pääsis heti loman alkuun mamman kans viettään laatuaikaa tien päälle :lol:
Tarkoitus oli tehä 6000km huolto :roll:

ViestiLähetetty: La Heinä 07, 2012 11:41
Kirjoittaja frogley
Noi pikku huollothan tosiaan kuuluu motoporttiin.

Pääasia että kone on tulikunnossa.

Hommahan taitaa JJ:llä olla käsienpesua vaille.

Ja ei kun laatuajan viettoon ..!!

(itte taidan häipyä tästä pikkuhiljaa monacon kämpille viisasteleen paikallisille puliveivareille.....)

ViestiLähetetty: La Heinä 14, 2012 2:52
Kirjoittaja kapak
päivän eka purasu fosterssia ja maistuu hyvälle :D sitä voikin mennä talliin sit rakentaa uutta monsteria..kuvia tulee sit kun kun homma lähtee kunnolla etenee..nyt viellä mittaillaan ja suunitellaan....

ViestiLähetetty: La Heinä 14, 2012 11:10
Kirjoittaja kapak
Tekniikka punnittu.päästään alle 400 kilon ..ei paha

ViestiLähetetty: Su Heinä 15, 2012 3:11
Kirjoittaja Offi-Osku
Tutkastu mitä yammun vari syönyt.. Loppu vetop romussta...... Toinen ykkös varin lautanen heiluu kun hullun mulkku... Ei saa halvalla hyvää mut kun ei ollut ees halpa... ja taitaa olla jopa alle 10h huollosta kun kävi ja samaa vikaa valittelin ainoo et nyt lakkas veto laakista.,

ViestiLähetetty: Ke Syys 26, 2012 3:28
Kirjoittaja juniorijussi
Tuosta pitäs ruveta rakentaan laitetta seuraavaks 10 vuodeks :lol:


Kuva

ViestiLähetetty: Ke Syys 26, 2012 7:54
Kirjoittaja 8866
Veikkaisin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi :lol:

ViestiLähetetty: Ke Syys 26, 2012 8:38
Kirjoittaja Offi-Osku
Mitä eikö honda kestä kuin 2v :roll: