Kuka olen ja Missä vaikutan?

Lyhyt kuvaus itsestäsi ja laitteestasi ja mistä päin Pirkanmaata.

ViestiKirjoittaja PepsiMoto » La Tammi 31, 2009 11:32

No hyvä sitten ettei tarvi yksin kärvistellä :) Tässä olisi tälläinen lähiaikoina, oletko/oletteko tulossa?

http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... =6&t=18092
Avatar
PepsiMoto
Jäsen
 
Viestit: 93
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2009 12:10
Paikkakunta: Lempäälä

ViestiKirjoittaja KOOKOO » Su Helmi 01, 2009 1:55

tervetuloa joukkoon...

eiköhän jotain keksitä mitkä ajoihin liittyy..
mönkijätön sivusta katsoja.....

www.lvi-eristys.com
KOOKOO
Jäsen
 
Viestit: 67
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 6:03
Paikkakunta: Wesilahti

ViestiKirjoittaja mäkkäri » Su Helmi 01, 2009 6:36

PepsiMoto kirjoitti:No hyvä sitten ettei tarvi yksin kärvistellä :) Tässä olisi tälläinen lähiaikoina, oletko/oletteko tulossa?

http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... =6&t=18092


Vielä en ole kerennyt suunnitteleen kyseistä päivää. Jos pakkasta ei ole paljon ja olen päässyt sinuksi Dinlin kanssa voisin tullakin.
mäkkäri
Jäsen
 
Viestit: 32
Liittynyt: La Tammi 31, 2009 6:56
Paikkakunta: Akaa

Morjesta vaan!

ViestiKirjoittaja jagmig » To Helmi 05, 2009 12:15

Ja jopas, tulipa tupsahtahdettua myös tänne Pirkanmaan omille sivuille. :)

Asustelen Kangasalla, Ruutanassa. Kömpijäkojeena Polaris Sportman 500 EFI Traktori, toinen sisäänajokuukausi alkoi juuri. Ensisijaisesti pitäisi kai värkin olla työkäytössä mailla Itä-Suomessa, mutta on se vaan niin hirmu hauskaa peippailla ja puuhailla kotipiirissä myös täällä Pirkanmaalla, ihan muuten vain.

Esittelynä sanotaanko niin, että olen 60-luvun lopun tuotoksia ja leipä tulee ison sinisen puulaakin strategisessa johdossa.

Jos joku viikonloppu porukkaa kertyy semmoiseksi ryppääksi että tekee mieli lähteä yhdessä rymmeltämään, laittakaa viestiä - tekisi mieli lähteä opettelemaan joukkoon mukaan.
Avatar
jagmig
Jäsen
 
Viestit: 30
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 11:58
Paikkakunta: Ruutana, Kangasala

ViestiKirjoittaja joni79 » To Helmi 05, 2009 5:26

mäkkäri kirjoitti:Vielä en ole kerennyt suunnitteleen kyseistä päivää. Jos pakkasta ei ole paljon ja olen päässyt sinuksi Dinlin kanssa voisin tullakin.


Viialassa on Dinli tiuhaan liikkunut, eli kai sitä pian sinuina uuteen laitteeseen jo ollaan. Muutamana ehtoona olen sinut nähnyt, kun olen muksujen kanssa ulkoillut. Piti tulla lähempää katsoon, mutta olet liian nopea liikkeissä.

Koitetaan joku ehtoo lähteen heittään lenkki Vesilahden pikkuteille. Pistäkkö vaikka YV:nä puhelinnumeron, niin koitetaan sopia joku aika.

Korjasin lainauksen.T.JJ
joni79
Jäsen
 
Viestit: 14
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 8:53
Paikkakunta: Viiala

ViestiKirjoittaja juniorijussi » To Helmi 05, 2009 9:21

Tervetuloa jagmig foorumille ja mukaan ajotapahtumiin kunhan niitä taas tulee.Useimmiten ilmoitukset tulee ensin sammysatv:n reitit ja tapahtumiin.Kyllä täällä tampesterin suunnalla on paljon kömpijöitä joten kyllä silloin tällöin on pientä ajon poikasta päällänsä.Valitettavasti se on joko 4x4 metsälaitteiden möyrintää tai sitten tieliikenne laitteiden omia ajoja.
Itselläni on vielä maastomalli ,mutta tiepeli saattaa alle tulla kesään mennessä jos nyt vaan pakkolomat ajoissa loppuvat :roll:
Viimeksi muokannut juniorijussi päivämäärä To Helmi 05, 2009 10:27, muokattu yhteensä 2 kertaa
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012

ViestiKirjoittaja kate » To Helmi 05, 2009 9:48

tervetuloo jagmig ja taas on ruutanassa yksi meitä lisää.
Can-am outlander 400 max
kate
Jäsen
 
Viestit: 184
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:25
Paikkakunta: kangasala

ViestiKirjoittaja Defu^ » Su Helmi 08, 2009 2:45

Morjesta vaan kaikille!

Minäkin vihdoin ja viimein löysin tieni tänne pirkanmaan omalle sivulle. (kartsan avustuksella tosin).

Tosiaan 22 vuotian pojan nulikka olen hämeenkyröstä ja työkseni ajelen kaivinkoneita sun muita maanrakennus laitteita. Hupi vehkeenä on jammun 700 raptor -08. Ainakin toistaseks. Tuli eilen todettua tuo koukkujärven crossirata erittäin hyväksi joten sinne itse ainakin olen lähiaikoina menossa jos vaan työt antaa myöden.
Defu^
Jäsen
 
Viestit: 1
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 2:38
Paikkakunta: Hämeenkyrö

ViestiKirjoittaja Pasi S. » Ma Helmi 09, 2009 12:15

Terwes kaikille!!

Olen ~34 vuotias jätkän-pätkä täältä Tampereelta.
Elantoni saan lasia jalostamalla.
Itselleni hankin Yamaha Bansheen tuossa hieman ennen vuoden vaihdetta, ja ajoa takana noin 18 tuntia.
5v. pojallani on Linhai Joker 85cc Rahola Edition.

Ensikosketus mönkijään oli Kawasakin 160cc 3-pyörä joskus 80-luvulla, jota veljen kanssa rääkättiin oikein tosissaan.

Todellakin tuonne Koukkujärven rossiradalle on saatava joku kokoontuminen tähän lähitulevaisuuteen, koska niin hienoa sielä oli!!

-Pasi
Yamaha Banshee YFZ 350
2006
Pasi S.
Jäsen
 
Viestit: 67
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 9:48
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja PepsiMoto » Ma Helmi 09, 2009 1:51

Tervetuloa pasi tällekin palstalle! Uusinnat sinne rossiradalle on kyllä SAATAVA MAHDOLLISIMMAN PIAN! Olin niin liekeissä etten eilen muusta puhunutkaan :D Ja taisin tänäänkin mainita asiasta muutaman kerran! ...niin ja näin viimeyönä untakin siitä crossi radasta ja mönkijöistä yleensäkin :lol: Niin että voitas kyllä lähteä sinne vaikka hyvinkin pian uudestaan. Vai mitä? Hä? Joko mennään??? :D
Avatar
PepsiMoto
Jäsen
 
Viestit: 93
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2009 12:10
Paikkakunta: Lempäälä

ViestiKirjoittaja Pasi S. » Ma Helmi 09, 2009 9:48

Kiitos Tony!
Kävin laittaan tuonne "Reitit/ Tapahtumat"-osioon tuosta Koukusta juttua....
Yamaha Banshee YFZ 350
2006
Pasi S.
Jäsen
 
Viestit: 67
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 9:48
Paikkakunta: Tampere

Tami Tampereelta

ViestiKirjoittaja Brigadier » Su Maalis 15, 2009 9:41

Asustelen Tampereen Annalassa ja Yaman Grizzly "rakkori" on tulossa tässä maaliskuun puolivälin kohdilla kotiin. Ikää noin 30+ ja elantoni ansaitsen "autoja pysäköimällä". Mönkijöistä olen aina ollut kiinnostunut ja kavereiden kamoja on aina silloin tällöin tullut lainailtua. Nyt aikaa alkaa olla sen verran enemmän ja säännöllisemmin, että oman kömpijän hankinta tuli ajankohtaiseksi :) .

Aina valmiina mukaan ajelemaan!
Assumption is a mother of all f***ups
Brigadier
Jäsen
 
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Maalis 13, 2009 3:28
Paikkakunta: Tampere

Re: Tami Tampereelta

ViestiKirjoittaja jagmig » Ke Maalis 25, 2009 8:53

Brigadier kirjoitti:Asustelen Tampereen Annalassa ja Yaman Grizzly "rakkori" on tulossa tässä maaliskuun puolivälin kohdilla kotiin.


Hiphei, lisää traktoreita maailmaan. :) Ja kaiken lisäksi hienoa että muutaman rajumman kivenheiton päähän kotinurkilta.

Traktoreilla on hyvä siirtyä jonnekin ihan ajamalla ja tieliikennelaillisesti - ja sitten vielä pääsee siinä varsinaisessa kömpimismoodissa aika vetämättömiin paikkoihinkin. Käydäänpä vaikka kömpimässä jossain, kun kevät kirkastuu ja mönkimishormooni saavuttaa keväisen huippunsa.

Vanhemman pojan kanssa lähdetään varmaan Lempäälän suuntaan parkin polut ajelemaan, kun lumet alkavat kaikota. Siellä kun on tarjolla vuokrapelejä täydentämään akuuttia konetarvetta ja mantuja missä kaahottaa.
Avatar
jagmig
Jäsen
 
Viestit: 30
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 11:58
Paikkakunta: Ruutana, Kangasala

ViestiKirjoittaja Maker » La Touko 23, 2009 9:21

No niin sainhan aikaiseksi kirjautua tällekkin foorumille...
Ruovedellä asustelen ja ikääkin tulee 30 täyteen tänä vuonna. Työkseni painan pahvilaatikkoihin kuvia, eli ammatti on virallisesti Painaja :lol:

Hyosungilla tullut vuoden päivät ajeltua tiellä ja välillä ulkopuolellakin.
Myöskin kalastus on todella lähellä sydäntä, sekä talvella ja kesällä.
http://www.youtube.com/user/Naulis79?blend=6&ob=5
Can-am Outlander 650 -07 TL-->Nykyinen
Avatar
Maker
Jäsen
 
Viestit: 8
Liittynyt: La Touko 23, 2009 9:12
Paikkakunta: Ruovesi...

ViestiKirjoittaja juniorijussi » La Touko 23, 2009 9:27

Maker kirjoitti:No niin sainhan aikaiseksi kirjautua tällekkin foorumille...
Ruovedellä asustelen ja ikääkin tulee 30 täyteen tänä vuonna. Työkseni painan pahvilaatikkoihin kuvia, eli ammatti on virallisesti Painaja :lol:

Hyosungilla tullut vuoden päivät ajeltua tiellä ja välillä ulkopuolellakin.
Myöskin kalastus on todella lähellä sydäntä, sekä talvella ja kesällä.

Tervetuloa joukhoomme tummaan :D
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012

EdellinenSeuraava

Paluu Esittelyt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron