Kinkunsulattelu Kokoontuminen 26.12-10 HUOM päivä muutettu

Tänne kaikki asiat mönkijätapahtumista ja ajopaikoista.

Kinkunsulattelu Kokoontuminen 26.12-10 HUOM päivä muutettu

ViestiKirjoittaja tero » Ma Joulu 20, 2010 6:12

Miltä kuulostas jos vaikka piiiitkästä aikaa järjestettäs tuollainen kokoontuminen vaikka niihamassa 26.12.2010 vaikka Klo 12:00 alkaen.
pakkasrajana vois pitää vaikka -15
http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Tampere
tuolta vaikka käy katsomassa .
Muistaakseni siellä niihamassa on vielä se krillauspaikka niin ehkäpä siellä vois vaikka makkarat käristellä ja puhua kaikkea pulsittiä ;-)
Viimeksi muokannut tero päivämäärä Pe Joulu 24, 2010 6:26, muokattu yhteensä 2 kertaa
kotkot outti800r xxc
tero
Jäsen
 
Viestit: 90
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 5:02
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Barossa » Ma Joulu 20, 2010 6:52

Minen saa kahvalämppäreitä siihen mennessä ja ne on ainoa keino pitää omat ongelmanäpit sulana. Autolla kuitenkin paikalle jos porukkaa on tuloillaan. Koalan saan ehkä luultavasti kopattua mukaan.
Avatar
Barossa
Jäsen
 
Viestit: 275
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 11:16
Paikkakunta: Orivesi as Mönkijä: -

ViestiKirjoittaja tero » Ma Joulu 20, 2010 6:58

hajet stormilta KOSOn lämpökaffat 58e tuntus jopa ihan toimivilta kapistuksilta.niillä näytti olevan hyllyssä molempia malleja peukkukaasu/rullakaasu ja motorpowerissa näytti olevan orkkis tupin alle laitettavia muistaakseni 29e
Viimeksi muokannut tero päivämäärä Ma Joulu 20, 2010 7:38, muokattu yhteensä 1 kerran
kotkot outti800r xxc
tero
Jäsen
 
Viestit: 90
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 5:02
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja juniorijussi » Ma Joulu 20, 2010 7:07

Krapulassa... Kröhöm nukkumassa vielä tohon aikaan jossain..

Lisään vielä, että Tapaninpäivä vois sopia mulle.
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012

ViestiKirjoittaja kate » Ke Joulu 22, 2010 10:44

Tulossa oon jos vaan porukkaa ees jonkun verran on tulossa,mulle on ihan sama kuinka paljon on pakkasta kun on vartin matka.On muuten vie noita pikkujoulu makkaroitakin jäljellä pakkasessa jos viittii grillailla.Mulle sopii joulupäivä tai tapaninpäivä.
Can-am outlander 400 max
kate
Jäsen
 
Viestit: 184
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:25
Paikkakunta: kangasala

ViestiKirjoittaja koala » Ke Joulu 22, 2010 11:02

mukana, kun tuo kuskikin löytyy ;) .
Mönkijä: SMC 500 RE
koala
Jäsen
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 7:37
Paikkakunta: kangasala

ViestiKirjoittaja kate » Pe Joulu 24, 2010 11:03

Tuo sunnuntai vois olla parempi vaihtoehto kun on luvattu kunnon mönkijäkeliäkin(lumipyryä ja pikkupakkasta).Mulle tosiaan ihan sama vaikka launtainakin mutta jos porukkaa liikenis sunnuntaina enemmän.Jos makkaraa meinataan paistella niin joku vois tuoda puita ja sytykkeitä kun aika harvon niitä niihamassa on.
Can-am outlander 400 max
kate
Jäsen
 
Viestit: 184
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:25
Paikkakunta: kangasala

ViestiKirjoittaja koala » Pe Joulu 24, 2010 11:19

no, jos siellä nähdään, niin tuon kyllä puut tullessa :shock: .
Mönkijä: SMC 500 RE
koala
Jäsen
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 7:37
Paikkakunta: kangasala

ViestiKirjoittaja tero » Pe Joulu 24, 2010 4:33

Päivä muutettu yleisön pyynnöstä,toivottavasti nyt SUNNUNTAI käy kaikille ettei nyt sit tule tämän viestin jälkeen että; "voi en pääse sunnuntaina ,lauantai olis sopinut minulle" :twisted:
ELI SUNNUNTAINA 26.12.2010 KLO 12:00 NIIHAMASSA PARKKIALUEELLA JOSTA SIT MAKKARANPAISTOLLE,mikäli siellä katoksella voi vaan vielä paistella.
kotkot outti800r xxc
tero
Jäsen
 
Viestit: 90
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 5:02
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja koala » Pe Joulu 24, 2010 8:10

tero kirjoitti:Päivä muutettu

Tuon edelleen paistopuut tullessa :shock: .
Ja kuskikin on tod. näk. edelleen sama?? :? .
Mönkijä: SMC 500 RE
koala
Jäsen
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 7:37
Paikkakunta: kangasala

ViestiKirjoittaja Barossa » Pe Joulu 24, 2010 9:13

koala kirjoitti:
tero kirjoitti:Päivä muutettu

Tuon edelleen paistopuut tullessa :shock: .
Ja kuskikin on tod. näk. edelleen sama?? :? .

Tarvii vastaisuudessa seurata mihinkä suuntaan hommat kehittyy - ennen kun lupaa mitään.
Sunnuntaille on kaavailtu muuta toimintaa. :(

Aina vaikeeta löytää sellaista päivää mikä sopisi kaikille. Ei auta turhautua ja ajatella että antaa olla sitten, pitäkööt perseensä kotona kun ei seura kelpaa!
Erinomaisen tärkeää että löytyy sellaisia jokka saa suunsa auki ja edes yrittää saada porukkaa kokoon! [smilie=hesse_clap2.gif]
Uutta vaan suoleen jos vanha jää syntymättä!
Exät:
Sasch quad 4rock -05, Polaris Trail Boss -05, Yamaha Warrior -02, Dinli 450 -07, Kymco MXU 500 -09, Kymco mxu 500i irs -11
Avatar
Barossa
Jäsen
 
Viestit: 275
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 11:16
Paikkakunta: Orivesi as Mönkijä: -

ViestiKirjoittaja juniorijussi » Pe Joulu 24, 2010 10:17

Mukaan yritetään tulla..!

Mukava kun väki järkkää ja keksii tapahtumia, mutta näin lapsiperheessä ja vuorotyöläisenä pakko heittää ajatukset ilmoille, että ei aina voi tenavia hylätä tärkeiltä ja harvinaisilta pelihetkiltä ja tapahtumiin osallistua "tunnin" varotusajalla niinkuin muutamat kutsut tuli esim safarikeskukseen.

Lyökää riittävän ajoissa tapahtuma lukkoon, että ihmiset ehtii varata aikaa.Ne tulee ketkä pääsevät ja jos tietty määrä ei tuu niin perutaan. Tämä oli tarkoitettu kaikille..
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012

ViestiKirjoittaja 5sataa » Pe Joulu 24, 2010 11:10

kerpeles kun ei pääse ni ei pääse . kohmeloo , muijja töissä ,muksuhoitoo, mönkkärissä suvikumit ... :twisted: alkaa meinaan pikkuhiljaa tekeen mieli lähtee täältä mökistä baanalle :twisted: :twisted: nooo oisko sit kevveemäällä :cry: damm .. ttu ..tana
ps . pakko avaus
smc 500 re
5sataa
Jäsen
 
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2010 9:26
Paikkakunta: orivesi

ViestiKirjoittaja moskula » La Joulu 25, 2010 1:25

missäspäin niihamaa tuo parkkipaikka on? jos sattuis kohmelo oleen senverran loivempi että pääsisi poikkeamaan....
moskula
Jäsen
 
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Marras 05, 2010 3:24
Paikkakunta: Nokia

ViestiKirjoittaja tero » La Joulu 25, 2010 10:02

Barossa kirjoitti:
koala kirjoitti:
tero kirjoitti:Päivä muutettu

Tuon edelleen paistopuut tullessa :shock: .
Ja kuskikin on tod. näk. edelleen sama?? :? .

Tarvii vastaisuudessa seurata mihinkä suuntaan hommat kehittyy - ennen kun lupaa mitään.
Sunnuntaille on kaavailtu muuta toimintaa. :(

Aina vaikeeta löytää sellaista päivää mikä sopisi kaikille. Ei auta turhautua ja ajatella että antaa olla sitten, pitäkööt perseensä kotona kun ei seura kelpaa!
Erinomaisen tärkeää että löytyy sellaisia jokka saa suunsa auki ja edes yrittää saada porukkaa kokoon! [smilie=hesse_clap2.gif]
Uutta vaan suoleen jos vanha jää syntymättä!


Itsekkin olin muuta suunnitellu sunnuntaille mutta aina ei vaan näköjään voi onnistua :-(,Tarvii tästä lähtien kun laittaa jonkun päivän niin oli sit muilla vaikka mummonkaimansiskonserkunkummin rippijuhlat niin PÄIVÄÄ EI VAIHDETA!!!
Kun mitä tässä olen nyt seuraillu niin kovasti porukka haluaa kokoontumisia mutta aina tulee vaan että sori mulle ei käy toi päivä.
Samahan se oli sillon kun aloimme tätä atv pirkanmaa hommaa pyörittään Kun sovimme että tapaaminen on JOKA kuukauden viimeinen Lauantai abc:llä,niin siitäkin sain paljon YV eetä että mix just lauanta ku se ei sovi mulle jne jne...
:evil: :evil:
kotkot outti800r xxc
tero
Jäsen
 
Viestit: 90
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 5:02
Paikkakunta: Tampere

Seuraava

Paluu Reitit ja tapahtumat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron