Motorspace

Tänne kaikki asiat mönkijätapahtumista ja ajopaikoista.

Motorspace

ViestiKirjoittaja chtt16 » Pe Kesä 10, 2011 4:56

Onko kellään tietoa tuosta paikasta? Eli lähinnä, että pääsekö sinne koskaan ajelemaan omalla kömpijällä ja onko reitit haastavia aloittelijalle? :?:

Heidän kotisivujen mukaan reittejä on joka lähtöön, mutta ei ainakaan ollut mainintaa, että saisi omilla vehkeillä ajella. Laitoin kyllä kyselyä s-postilla heille, mutta ei ole vielä vastattu. :roll:

Jos jollain on siis omakohtaista kokemusta tästä mestasta niin kertokaa ihmeessä!
ei kahta jos ei ensimmäistäkään
chtt16
Jäsen
 
Viestit: 6
Liittynyt: To Loka 21, 2010 8:41
Paikkakunta: Nokia

ViestiKirjoittaja kartsa70 » Su Kesä 12, 2011 8:09

Mun tietojen mukaan kyseisessä paikassa ei saa ajella omilla laitteilla, ainoastaan ohjatut safarit vuokralaitteilla!!
jaa mettään vai?? , tottakai! ;)
Mönkijä: linhai 520 4x4 L7e

Suunnistuksessa:
nyv vaan järjestellään
kartsa70
Jäsen
 
Viestit: 430
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:50
Paikkakunta: Nokia

ViestiKirjoittaja kartsa70 » Su Kesä 12, 2011 8:11

Mun tietojen mukaan kyseisessä paikassa ei saa ajella omilla laitteilla, ainoastaan ohjatut safarit vuokralaitteilla!! Mutta,löytyyhän Pirkanmaalta ajopaikkoja ja seuraa kaikenlaisissa maastoissa, mukaan vaan.
jaa mettään vai?? , tottakai! ;)
Mönkijä: linhai 520 4x4 L7e

Suunnistuksessa:
nyv vaan järjestellään
kartsa70
Jäsen
 
Viestit: 430
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:50
Paikkakunta: Nokia

ViestiKirjoittaja chtt16 » Ma Kesä 13, 2011 9:31

Niin vähän ajattelinkin. Ei sieltä ole s-postiinkaan vastattu...

Yritän kyllä lähteä teidän reissuille joskus mukaan. Kunhan vaan menisi aikataulut yksiin.
Ajattelin, että tuolla Pirkkalassa olisi voinut käydä reenailemassa kun paikka on sopivan matkan päässä kotoo, mutta täytyy sitten etsiä reenipaikat muualta. Koukkujärveltä varmaan löytyy helppojakin reittejä tai ainakin niin olen ymmärtänyt... Tätytyisi vaan se maksu ensin suorittaa.
ei kahta jos ei ensimmäistäkään
chtt16
Jäsen
 
Viestit: 6
Liittynyt: To Loka 21, 2010 8:41
Paikkakunta: Nokia


Paluu Reitit ja tapahtumat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron