Suunnistuskisat 2012/2013/2014/2015

Tänne kaikki asiat mönkijätapahtumista ja ajopaikoista.

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja RockRock » To Tammi 02, 2014 10:52

Eetulla kait vähän hakusessa että saako osat ennen kisoja koneeseen...
Kun itte teköö niin tulee justahansa sellanen kun silläkertaa sattuu
RockRock
Jäsen
 
Viestit: 62
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2012 9:22
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja frogley » To Tammi 02, 2014 11:16

Jumalauta, täällä alkaa olla tarinaa kuin helluntaiepistolassa!
Koska joku fiksu on osannut ottaa kimppamuonituksen puheeksi, niin voin ottaa keittokirjan ja kokkihatun mukaan.....

Monillehan kokkaustaitoni on jo suorastaan surullinen legenda....
Frogley
Avatar
frogley
No logos
 
Viestit: 462
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 10:46
Paikkakunta: Pirkkala/Monaco Mönkijä: No logos

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja juniorijussi » Pe Tammi 03, 2014 12:01

Katos joo.. Jo nyt on väki innoissaan :) hieno homma.
Eikös toi kimppamuona jollain lailla olis järkevä niin kuin on ehdotettu.
Yöllä voi jokainen paistaa vaikka kyrsää ja leipää rinnalle parin oluen kera ja aamupekonithan Ramsey voisi loihtia ala kananmunan.

Lisään vielä, että ajamaan me ainakin olemme menossa emme syömään joten suosin omia eväitä ;)
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja rhm » Pe Tammi 03, 2014 12:40

Mun turaoffin ajopari olis kans vailla paria tuonne Ähtäriin. Eli, jos siel oli viel niitä jotka oli paria vailla, nii ottakaa yhteyttä. Siin olis innokas Hondamies lähteen kans mukaan tuonne.
rhm
Jäsen
 
Viestit: 17
Liittynyt: La Syys 28, 2013 11:10

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja NKH » Pe Tammi 03, 2014 1:12

Eetun kanssa kirjottelin aamusella ja sillä oli arvio siitä varin remmin tulosta 16.pv eli tiukille menee sen kanssa.

Kukaan ei ole ilmotellut menevänsä päärakennuksen aamiaiselle, TomPasin kanssa kirjoteltiin jotta yhteishyväaamiainen olisi niidenkin mieleen joten pääsemme toteuttamaan alkuperäisen suunnitelman mökkimuonituksesta. Pe ehtoolle sapuska, la-su aamumunat ja oisko kisan päälle vielä joku lämmin kiusaus joka tulee siellä uunissa sillä välin kun äijät hoitaa nestetasapainoa saunassa?

Ottaako Chef Frogley vetovastuun muonituksesta? (pääsenkö kerrankin pälkähästä)?

Makkarat, juomat ja kisaeväät jokainen hoitaa tahollaan, eiks je.
ATV Off-Road Racing Team - ATVP Tonnikeijut >>> www.facebook.com/atvptonnikeijut <<< Tykkää, tökkää ja jaa, määkin tykkään!
Avatar
NKH
Jäsen
 
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2012 7:13
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja juniorijussi » Pe Tammi 03, 2014 1:55

Olemme jo aikaa sitten sopineet frogleyn kanssa kun tiimiä perustimme, että otamme mukaan vain mitä tarvitaan ja kaikki muu touhu unohdetaan.
Olemme lähdössä tosissaan kisaamaan ja kaikki ylimääräinen touhu jää :roll: .Yöpaikka ja sauna lähinnä kiinnostaa.
Eli en usko, että gordon suuremmassa mittakaavassa alkaa keittiössä hääräämään ja ruokaostoksia porukalle tekemään.
Kuljetuskalustossamme on tilaa myös rajallisesti.
Itse ainakin otan mukaan mitä itse syön ja juon, mutta ainahan sitä nyt yhden pekonipaketin saa mukaan ängettyä.
Poistun suomen kamaralta hetkeksi.. Kisoissa nähdään!!!
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja Offi-Osku » Pe Tammi 03, 2014 4:59

Se on ihan mukavaa odotella osia.. Eetun variremmiin sentäs lähetys koodi Wednesday, 8 Jan, 2014 - Thursday, 16 Jan, 2014 tommosella aikavälillä pitäis olla mun postilaatikossa, mutta omat osat ilman lähetystunnusta ja ei mitään tietoo koska tulee.. noo ei siellä ole kun jarru osat ja kaasuvaijerit ym. ym.

Ja me mennään päärakennukseen eväälle, kun siellä muutenkin majoitutaan..

Onkos toi RHM:n turan pari R--2? jos on niin yritetään saada paria aikaiseksi.


Jos kaikki menee hyvin niin saadaan vielä 2 paria pirkanmaalais vahvistusta viivalle, mutta tämä on vielä auki.
- http://www.teamdisaster.fi/ -
- Yamaha Grizzly 550 -11 -
Avatar
Offi-Osku
Jäsen
 
Viestit: 181
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 9:24
Paikkakunta: Ikaalinen

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja rhm » Pe Tammi 03, 2014 5:49

Juu se oli siel turassa juur tuo R--2. Hyvähän olis, jos sillekin löytyis pari, innokas kaveri kun kans on. :)
rhm
Jäsen
 
Viestit: 17
Liittynyt: La Syys 28, 2013 11:10

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja jussa79 » Pe Tammi 03, 2014 9:15

Anteeksi kauheesti että huutelen teitin foorumille täältä raumam murteen naapurista, mutta nyt oli ihan pakko!
Satakunnasta on sen verran pitkä matka Pirkanmaalle, että ette varmaan ihan näe kuinka nosta hattua koko porukalle, meinaan NYT ON ASENNE KOHILLAAN!
Hyvä äijät, uutta porukkaa mukana ja vieläpä tieliikennekokeilun jälkeen paluun maastoon tehnyt junnujussikin!

Kyllä Pirkanmaalla vaan on astetta kovempia äijiä, kerpele!
jussa79
Jäsen
 
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:09

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja kartsa70 » Pe Tammi 03, 2014 10:32

jussa79 kirjoitti:
Kyllä Pirkanmaalla vaan on astetta kovempia äijiä, kerpele!


EHEI, EI muuten riitä, vähintään kaks tai jopa kolme astetta kovempia, ainaski :mrgreen:
jaa mettään vai?? , tottakai! ;)
Mönkijä: linhai 520 4x4 L7e

Suunnistuksessa:
nyv vaan järjestellään
kartsa70
Jäsen
 
Viestit: 430
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:50
Paikkakunta: Nokia

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja juniorijussi » Pe Tammi 03, 2014 11:35

Terveiset täältä Tampereen ulkomailta. Frogleyn kanssa korkeenpaikan viimeistelyleirillä täällä Turun kupeessa hiotaan viimehetken kisakuntoo jalokahvin merkeissä ja vaimokultia hemmotellen yritämme saada poistumisluvat vuoden kisoihin ja ehkäpä jopa yöksi. Kiitos jussa kommentista. On täs monta vuotta suunniteltu mutta ei oo perhe-elämä antanut mahkuja. Nyt tartuin kuitenkiin tilaisuuteen kun kartsa jätti paikan auki ja sponsorit vaativat mukaan ison rahatukun kanssa.. Jahas suu napsuu jano iski saunan jälkeen.
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja 8866 » La Tammi 04, 2014 12:44

Koska idea yhteisaamiaisesta/evästyksestä oli perseestä, syön ja juon miten haluan :oops: . En siis osallistu kenekään aamumuroihin :cry:
Seuraavan kerran (jos enää näkyy), nukun taivasalla (ennemmin kuin kimpassa), kun rupean taistelemaan muonituksesta ja niiden teosta (vaikka siinä auliisti luvattiin auttaa).
Järkevämpää siis järjestää miekkailu/ tappelu hellan eteen :roll: . Kyllähän ehdotus osalle kelpasikin :roll: .
On se vaan mukavaa, että yhteishenki ja mieliala on korkealla, tässä näinkin isossa harrastajaporukassa. PDT_Armataz_01_12

Mielipiteeni tulee matalanpaikanleiriltä, ihan omasta kodista (siis pankin). Joo, olen juonut kaksi lasia punkkua lasten äidin kanssa. PDT_Armataz_01_27

Alan keskittymään entistä enemmän tuohon pihan auraukseen tuolla romulla, niin pääsee huomattavasti helpommalla. Säästyy rahaa, jää aikaa enemmän perheelle ja varsinkin lapsille.

Onnittelut JJ:lle merkkipäivän johdosta, nauti hyvästä seurasta. PDT_Armataz_01_40

Olen muuten herkimpiä varten laittanut muutaman hymiön "totisuuteni" keventämiseksi. Kaikki ei tunne mua edes huonosti PDT_Armataz_01_27

ps: Kukahan sponssais mua/meitä ISOn rahatukun kanssa?
En jaksa ropata, ajan Hondalla.
Vähän kuutioita, jäykkä perä, ei se mihinkään mene ;)
Se parhaitaiten nauraa, joka quattrolla ajaa...
Avatar
8866
Jäsen
 
Viestit: 448
Liittynyt: Ke Touko 20, 2009 4:53
Paikkakunta: Lempäälä. Honda 420 FE

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja kapak » La Tammi 04, 2014 1:36

hienoo että pirkanmaalta löytyy noin paljon innokkaita kisaajia.itelläkin tekis mieli mutta mä oon vaan semmoine sunnuntai ajelija...jätetään kisat nuoremmille.
mitä ei löydy kaupasta tehään ite..
Avatar
kapak
Home made
 
Viestit: 389
Liittynyt: To Helmi 25, 2010 10:13
Paikkakunta: URJALA Mönkijä honda trxxx mud pro 2016

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja NKH » La Tammi 04, 2014 9:17

Erään vanhan off-road harrastajan kanssa taannoin keskusteltiin sivistyneesti humalassa tästä Pirkanmaan ATV-touhusta ja yksimielisesti silloinkin todettiin jotta yhteishenki puuttuu kokonaan. Kisoissa sitä löytyy kyllä, kun siellä on muun maalaisiakin, mutta täällä...

Sisäpiiri-ideologia näkyy jo tapahtumissa, kun ei kukaan osallistu niin ei niitä kukaan viitsi järjestääkkään.

Taidanpa itseni ravita valmiilla aamiaisella, kuljetuskalusto pysyy kevyempänä kun sen maksunkin voi hoitaa jo etukäteen.

Ähtäriin lähden ilmeisesti taistelemaan sijoituksista 2-jotakin, ryyppään ja rellestään. Lähden kuitenkin vaikka kiusallaan. Olenhan sen eteen jo töitä tehnyt.

Tämä viesti on kirjoitettu mobiilisti kotisohvalta, myöskin pankin omistamasta kaupunginosa-asunnosta, tietääkseni selvistäpäin, 5h yöunien jälkeen poikien kanssa Late Lammasta katsoessa. Odottelen että vaimo herää ja pääsen lähteen töihin hakeen helpotusta tähän vuodenvaihteen todelliseen talousahdinkoon.

Kiitti ja kuitti, ei hymiöitä.
ATV Off-Road Racing Team - ATVP Tonnikeijut >>> www.facebook.com/atvptonnikeijut <<< Tykkää, tökkää ja jaa, määkin tykkään!
Avatar
NKH
Jäsen
 
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2012 7:13
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Suunnistuskisat 2012/2013/2014

ViestiKirjoittaja juniorijussi » La Tammi 04, 2014 11:10

Huomenia.
Nkh puhuu asiaa. Yhteishenkeä ei liiemmälti ole ollut. Se näkyy aina silloin kun joku puhuu rahasta. Kaikki on aina valmiit yhteisiin hankkeisiin mutta kun pitäs rahnapussia aukoo niin väki katoo kuin pieru saharaan tai katsoo eri suuntiin. 6vuotta olen tätä touhua seurannut. Itse olen monesti tuonut joka kekkeriin sapuskaa mihinkä on sovittu ja esim saunaillat joissa frogleykin on kokannut niin aina ne samat hemmot maksaa ja tiskaa ym. Kimppajutut ei vaan toimi. Aina joku kitisee jostakin. Olen pahoillani kun ei ollut tarpeeksi hymiöitä. Hommat aina paisuu netissä mutta paikan päällä hommat toimii. Älkää nyt vetäkö muroja nenään ei tää niin vakavaa ole ;)
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012

EdellinenSeuraava

Paluu Reitit ja tapahtumat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 7 vierailijaa

cron