NKH kirjoitti:Vielä ois listalla: akkuteline loppuun ja akku paikalleen, vanhan telineen rälläköinti, takavinssin kiinnityslevyn teko ja vinssin huolto ja asennus, sähkökeskus rakentaa, loput kaapelin rakentelut, idioottinapin ohitus ja peruutusvalo, vinssin vaihtokatkasija, sähköjä ja lisää sähköjä, rekkarikilpiteline + sen valo + peräkärrypistoke, pohjapanssarin kevennnys ja maalaus, pulkkamuovin teko, niin ja ne vanteet prkl. Beadlock-palapeli tuli tänään!
Akkuteline paikallaan, uus akku hapotettu ja paikallaan, vanha akkuteline sahattu romukoppaan, runko paikkamaalattu, takavinssin peti paikallaan, takavinssi purettu/pesty/rasvattu/paikallaan, takavinssin naru lyhennetty/pleissattu, rekkarikilpi/-valo/peräkärrypistoke-teline tehty/maalattu/kaikki paikallaan, beadlock-palapeli hitsattu, kehät jo maalattu, yks vanne hiottu ja pohjamaalissa, nysäventtiilit haettu, 12.9 pultit tilattu, 2kg sammutin haettu, liikennevakuutustodistus haettu, 5l bensakannu haettu...
Muistilistaa ittelle:
Vanteet loppuun ja kummit päälle, loput virta- ja maakaapelit 10mm2 > 21mm2, sähköjä ja katkaisijoita, pohjapanssarin kevennys/paikkamaalaus, pulkkamuovi, mitä vielä?
Kyllä pesue kiittää kun tää reissu on ohi, ei oo iskää paljon kotona näkyny