Mönkkärin ajoitus

Täällä voit jutella mistä vaan kunhan pysytään säädyllisissä ympäristöissä.

Mönkkärin ajoitus

ViestiKirjoittaja Tonza » Su Loka 04, 2009 8:58

Moron vaan kaikille mönkijöille... olis pieni pulma, johon tarvitsisin teidän pidempään mönkimistä harrastaneilta!?! Eli omistan nelari mönkkärin 110cc ja tuntuis että olen onnistunut hukkaamaan ajoituksen. Kuinka sellainen säädetään takaisin normaaliin???? Apuwa :?
Tonza
Jäsen
 
Viestit: 5
Liittynyt: Su Loka 04, 2009 8:46

ViestiKirjoittaja tero » Ma Loka 05, 2009 8:22

ELI

A: mikäajotus hukassa sytkä vai nokka
A2:mikäli sytkä niin oletko varma ettei ole mikään komponentti rikkoutunut.
B: mitä/miksi teit että se "hukkui"
C: etsiä jostain kyseisen laitteen myyjä/maahantuojaliike ja pyytää sieltä ohjeet ko vian korjaamiseen.
tero
Jäsen
 
Viestit: 90
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 5:02
Paikkakunta: Tampere

Mönkkärin ajoitus

ViestiKirjoittaja Tonza » Ma Loka 05, 2009 9:28

Eli Purin koko koneen tuhannen ....un päreiks ja vaihdoin tiivisteet... jotta sasin pytyn ja kannen laitettua jouduin pyörittämään vauhtipyörää, jotta mäntä laskisi alas :oops: vauhti pyörässä on jonkinlaisia merkkejä joita epäilen ajoitus merkeiksi olenko ihan hukassa... :? nyt kone ei käy ja puskee turhan paljon bensaa kaasarista poispäin eli kohti ilmanputsaria. Oon tainnu kämmätä huolella :P
Tonza
Jäsen
 
Viestit: 5
Liittynyt: Su Loka 04, 2009 8:46

ViestiKirjoittaja Leguaani » Ma Loka 05, 2009 6:55

Jos se kone on Kiinalainen, niin käy Motopowerissa Sarankulmassa.
Pääset kaikista helpommalla, ne pistää sulle tahdit kohdalleen ja nopeesti.
Soita ja kysy ensiksi.
http://www.motorpower.fi/diryhteys/tampere.php
Leguaani
Jäsen
 
Viestit: 68
Liittynyt: Su Marras 16, 2008 6:37
Paikkakunta: Nokia Mönkijä: Polaris Sportsman 800 efi E

ViestiKirjoittaja Tonza » Ti Loka 06, 2009 5:55

No onhan se nyt kiinalainen semmonen monkey kopio... no joo jos se nyt rupeaa olemaan viimeinen mahis... eikö keltään löytyis tee se ITSE miehelle neuvoa. Muuten käännyn asiantuntijoiden puoleen :D
Tonza
Jäsen
 
Viestit: 5
Liittynyt: Su Loka 04, 2009 8:46

ViestiKirjoittaja Leguaani » Ke Loka 07, 2009 5:52

Vauhtipyörän T merkki kello 12, lohkossa pitäis olla myös pieni lovi siinä kello 12 kohdalla ja nokka-akselin rattaan O- merkki kello 9 ja siinä myös sen pyöreän kannen vasemmassa reunassa eli just se kello 9 niin on lovi, ne kohdilleen.
Kone on Kiinalainen ja 110cc 2 valve, on myös 3 valve versio.
Googletin tollasen, jos siitä olis jotain apua :wink:
Leguaani
Jäsen
 
Viestit: 68
Liittynyt: Su Marras 16, 2008 6:37
Paikkakunta: Nokia Mönkijä: Polaris Sportsman 800 efi E

ViestiKirjoittaja Tonza » Ke Loka 07, 2009 7:25

Tuhannet kiitokset... nyt tiedän mihin kuluttaa viikonlopun :wink: minkä värkin itse omistat ja missä käyt harrastelemassa? Itellä melko uus harrastus. Olis ihan jees tietää hyviä maastoja missä pääsee ajeleen... :?:
Tonza
Jäsen
 
Viestit: 5
Liittynyt: Su Loka 04, 2009 8:46

ViestiKirjoittaja Tonza » Ma Loka 12, 2009 5:46

sain kuin sainkin koneen käymään pientä hieno säätöä vielä kaasarista niin avot... paitsi että kannen tiivisteet joudun massiivisen öljy vuodon vuoksi vaihtamaan ja pako aukon putken kiinnike reiät täyttämään uusia kierteitä varten, eli koko homma UUDESTAAN :twisted: :shock: 8)
Tonza
Jäsen
 
Viestit: 5
Liittynyt: Su Loka 04, 2009 8:46


Paluu Pulinaboxi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron