Kuka olen ja Missä vaikutan?

Lyhyt kuvaus itsestäsi ja laitteestasi ja mistä päin Pirkanmaata.

ViestiKirjoittaja Stiff » Pe Touko 27, 2011 5:36

Se on jotta terve kaikille!
Nyt sain itseni viimeinkin tänne foorumille, sammy´illa olen hetken ollut, eli..... Jossain vaiheessa 30Vee täyttävä jannu hämeenkyröstä, löytänyt 3 vuotta sitten mukavan harrastuksen kömpijöistä ja muutaman ajotapahtuman käyneenä. Hitsaajana saan elantoni. Nykyisin kehonsiirtäjänä toimii Canan 650 XT mallia -10. Innolla odottamassa kesän tapahtumia![smilie=hesse_dance1.gif]
Avatar
Stiff
Jäsen
 
Viestit: 37
Liittynyt: Pe Touko 27, 2011 4:56
Paikkakunta: Hämeenkyrö

ViestiKirjoittaja juniorijussi » Pe Touko 27, 2011 7:40

Stiff kirjoitti:Se on jotta terve kaikille!
Nyt sain itseni viimeinkin tänne foorumille, sammy´illa olen hetken ollut, eli..... Jossain vaiheessa 30Vee täyttävä jannu hämeenkyröstä, löytänyt 3 vuotta sitten mukavan harrastuksen kömpijöistä ja muutaman ajotapahtuman käyneenä. Hitsaajana saan elantoni. Nykyisin kehonsiirtäjänä toimii Canan 650 XT mallia -10. Innolla odottamassa kesän tapahtumia![smilie=hesse_dance1.gif]

Tervetuloa foorumille.Uusia hemmoja kaivataan aina :D.

Samoilla linjoilla oot kun määkin.Hitsari kans ja Cana alla..Mikäs sen parempaa, paitsi, että metallin palkat on alhaalla ja pirusti.
Ei muuta kuin tapahtumiin mukaan ja rohkeasti ajokutsuja jos itselläsi on mahdollisuus järkätä ajomaastoja/tapahtumia :D
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012

ViestiKirjoittaja chtt16 » Pe Kesä 10, 2011 5:01

Uusi harrastaja ja ainakin vielä kovin tietämätön piireistä. 27v Nokialainen ja moottoritehtaalla töissä... Yksi tämän foorumin käyttäjä mut kyllä varmaan tunnistaakin :D

Olen ollut jonkun aikaa foorumin kirjoilla ja seurannut kirjoituksia päivittäin, mutta ensimmäisen kömpijäni ostin pari viikkoa sitten. Tuli hommattua alkupalaksi Linhai 300 4*4 juhlamalli. Toistaiseksi ei muuta vikaa kuin pätkiminen ajossa (40-60km/h nopeudessa/kiihdyttäessä). Sammysistä olen haeskellut kohtalotovereita ja niitä on kosolti löytynytkin :roll:

Koitan päästä mukaan reissuhinne jos joskus menee aikataulut yksiin. Hyvä foorumi ja suhteellisen aktiivista väkeä Pirkanmaalla tuntuu olevan! Hienoa!
ei kahta jos ei ensimmäistäkään
chtt16
Jäsen
 
Viestit: 6
Liittynyt: To Loka 21, 2010 8:41
Paikkakunta: Nokia

ViestiKirjoittaja juniorijussi » Pe Kesä 10, 2011 8:13

Mukavaa kun uutta väkee tulee. Itse tuossa umpimähkään reittiä jo suunnittelen. Tieajoo puskee kuun vaihteessa..
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012

ViestiKirjoittaja koala » La Kesä 11, 2011 6:02

juniorijussi kirjoitti: Tieajoo puskee kuun vaihteessa..

Mukana! ?
Mönkijä: SMC 500 RE
koala
Jäsen
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 7:37
Paikkakunta: kangasala

ViestiKirjoittaja Jonsson » To Syys 01, 2011 4:19

Morjenttas,tota uus kaveri liikenteessä,tai ei siellä vaan mettässä. Vaikuttaa Tampere/koivistonkylä/Kuru omat maat. Kuskailen punasella ransiitilla kömpijää joka lienee suitsan KQ 700 -07. Hirveellä innolla hommaan mukaan ja toivottavasti täältä porukkaa lähtee ajomestoille puksuttaa!

Varmaan toi nokia houkuttaa ensin ja siitä sitten maailma avoinna ja tarkotus on nyt 2-4.9 suorittaa jotain ajohommia. ;)

Iskekää viestiä tänne tai 0443009112 jos ajokaveria tarvii ja niitähän tässä lajissa tarvii.
Suki 700 KQ
Jonsson
Jäsen
 
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Elo 31, 2011 9:06

ViestiKirjoittaja kapak » La Syys 03, 2011 3:53

terve tuloa sakkiin..täällä on nyt ollu hiljasta mutta jos se vaikka syksyä kohden vilkastuisi.jos maita tarjolla niin eikun tapahtumaa pystyyn..
Avatar
kapak
Home made
 
Viestit: 389
Liittynyt: To Helmi 25, 2010 10:13
Paikkakunta: URJALA Mönkijä honda trxxx mud pro 2016

ViestiKirjoittaja frogley » Su Syys 04, 2011 12:32

Mettämiehiä ei oo koskaan liikaa....
Tervetuloo vaan porukkaan jonssoni!
Frogley
Avatar
frogley
No logos
 
Viestit: 462
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 10:46
Paikkakunta: Pirkkala/Monaco Mönkijä: No logos

ViestiKirjoittaja zipi » Pe Syys 23, 2011 4:58

Moro
Can am mies Lempäälästä on liittynyt joukkoon. Ajopelina siis renegade 500cc metsämalli. Mönkijän olen omistanut nyt vuoden verran. Töissä toimin ammattikeittölaite asentajana. Metsä ajot mönkkärillä kiinnostaa omia ajomaita ei valitettavasti löydy.
zipi
Jäsen
 
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Syys 23, 2011 4:41
Paikkakunta: Lempäälä

ViestiKirjoittaja juniorijussi » Pe Syys 23, 2011 5:26

Tervetuloa foorumille!!

Uusia "naamoja" on aina kiva nähdä näinkin pienessä piirissä :D
Ei muuta kuin ajoihin mukaan.Niin sammyastv:n maittaviin ajoihin kuin itse pirkanmaan väenkin ajotapahtumiin..
Toivottavasti saisimme "omia"ajopaikkoja jostain..
Kun tuntisi edes muutama maajussin kenenkä metsiin saisi mennä ajamaan.
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012

ViestiKirjoittaja kapak » Pe Syys 23, 2011 8:09

terve tuloa vaan zipi.juu tosiaan maastot on pirkanmaalla aika vähissä.mulla on nyt pikkasen ajomaastoo tarjolla mutta lisää tarviis saada.tossahan on tikin maassa mansen maasturiklubin maastoja kuulemani mukaan..pitäis kysyä kuka kuuluu kerhoon.
Avatar
kapak
Home made
 
Viestit: 389
Liittynyt: To Helmi 25, 2010 10:13
Paikkakunta: URJALA Mönkijä honda trxxx mud pro 2016

ViestiKirjoittaja Jouni » Pe Syys 23, 2011 8:46

kapak kirjoitti:terve tuloa vaan zipi.juu tosiaan maastot on pirkanmaalla aika vähissä.mulla on nyt pikkasen ajomaastoo tarjolla mutta lisää tarviis saada.tossahan on tikin maassa mansen maasturiklubin maastoja kuulemani mukaan..pitäis kysyä kuka kuuluu kerhoon.


ei ole mmc:n maastoja tikinmaassa, vaan maastot kuuluu yksityiselle.nimeä en nyt taas saa päähäni. valkeakosken kojootit siinä on ajeluitansa pitäneet.
Dinli 700
-MMC-
Jouni
Jäsen
 
Viestit: 51
Liittynyt: To Touko 06, 2010 8:38
Paikkakunta: Vesilahti

ViestiKirjoittaja kapak » Pe Syys 23, 2011 9:11

tossa vaan yksi mansen maasturi klubin jäsen puhui siitä voi olla että en kuunnellut taas kunnolla..onkohan siellä minkälaista maastoo ja oliskohan mahdollista mennä ajelee korvausta vastaan?
Avatar
kapak
Home made
 
Viestit: 389
Liittynyt: To Helmi 25, 2010 10:13
Paikkakunta: URJALA Mönkijä honda trxxx mud pro 2016

ViestiKirjoittaja juniorijussi » Pe Syys 23, 2011 10:22

Juu tikinmaassa on mmc jäsenellä maastoa missä ovat ajelleet autoilla.Sukunimen luulen tietäväni ,mut en sitä tänne laita.Varmaan esim.Terokin tuntee ja tietää paikan.Tarvii laittaa huomenna iso lotto vetään jos sais maata ostettua ;)
-------------------------------------------
Avatar
juniorijussi
Foorumin tiukkapipo
 
Viestit: 968
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:36
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijä: Honda Foreman Fe 500 TRX 2012

ViestiKirjoittaja MWWT » Su Marras 27, 2011 8:50

Asun etelä tampereella, mönkkärillä ajoon on tulle harrastettua reilu vuosi
ajokkina on Polaris sportman xp550 4x4 eu-traktori ex laite oli made in china
Loncin.Pari maasto ajo reisua takana uusille kova into elikkä olen valmis lähtee ajoihin kun aika taulu antaa periksi
MAHTAVA LAJI
MWWT
Jäsen
 
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Marras 25, 2011 8:34
Paikkakunta: tampere

EdellinenSeuraava

Paluu Esittelyt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron