Kangasalta yritetty varastaa Dinli

Tänne voit lisätä tiedotteita ja tärkeitä linkkejä mönkijöihin liittyen.Mm varkaukset jne..

Kangasalta yritetty varastaa Dinli

ViestiKirjoittaja dille » Pe Syys 30, 2011 7:52

Joku sankari on tämän viikon aikana yrittänyt saada meikäläisen kaunotarta ilman avaimia. Virtalukko nätisti irti ja kaikki johdot yhdessä, mustana. Yritys on kai loppunut sulakkeen palamiseen. Nyt mä sit vaihdan tilhiin uuden virtalukon ja sulakkeen. Kiitän isoa ja pahaa rosmoa ettei hajoittanut enempää vaikka varmaan epäonnistunut yritys nakersi hermoja...
Kuva
dille
Jäsen
 
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Kesä 02, 2010 10:55

ViestiKirjoittaja kate » La Loka 01, 2011 11:35

Kannattaa laittaa häläri,varsinkin jos paljon öitä joutuu ulkosalla pitään.Canassa mulla oli tollanen stormin prätkä häläri (50) ja pelitti ihan hyvin.Wildcattiin en vielä ole kerenny laittaan mutta pidän jarrulevylukkoo joka sekin estäisi viime tipassa tollaset yritykset.Onko muuten dinlissä ohjauslukkoa niinkun wildcatissa?
Can-am outlander 400 max
kate
Jäsen
 
Viestit: 184
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:25
Paikkakunta: kangasala

ViestiKirjoittaja dille » Su Loka 02, 2011 11:59

Ohjaus lukko on ja siihen ei oltu koskettu... Veikkaan että ei sitä yritetty edes tosissaan viedä. Kunhan leikkineet. Olen häläriä miettinyt pitkään mutta kun on laiska niin on laiska.
dille
Jäsen
 
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Kesä 02, 2010 10:55

ViestiKirjoittaja jippanen » Pe Loka 07, 2011 7:44

Niin asutko siinä rantakoivistossa? Eikös siinä oltu jonkun toisenkin mönkijän virtalukkoo ronklattu mut kaverin kevariin ei oltu koskettu. :?
Ex:Rally 150atv --> Trapper 200 mx --> Goes 70 by malossi
Nyt:2rengasta (peugeot xps enduro)
Avatar
jippanen
Jäsen
 
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:32
Paikkakunta: Ruutana

ViestiKirjoittaja dille » La Loka 08, 2011 11:28

Täällähän minä... Täällä on kai joku tai jotkut murtautuneet vähän kaikkialle mutta mitään ihmeempää ei ole viety mistään...
dille
Jäsen
 
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Kesä 02, 2010 10:55


Paluu Mönkijä tiedotteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron