Ton kuvan perusteella kapa nyt olis hyvä maavara. Siihen vaan oikea tekniikka Tulee äkkiä hyvä tekniikka halvemmaks kun tehdä 6000 eurolla osia vanhaan
no niin vaikeuksien kautta voittoon..rupeshan se pelaa kun tarpeeksimonta kertaa repii auki ja kasaa tossa oliskin enää etuperä kiinni ja takaperä tulee uusi kun laakereita ei saa suomesta enkä rupee jenkeistä tilaa.niistä ei ikinään tiedä milloin saapuisivat..
nyt olisi kaikki puuttuvat osat tallin pöydällä..kävin bilteemasta hakee uuden hyytelö akunkin.niin kestää raajärvellä vinssailla mukaan tarttui myös kasa viemäri mutkia.jos vaikka ilmanoton sais korkiammalle..nyt vaan ootellaan että inspiraatio iskee kasaamiseen...
kömpijä takavetareita vailla valmis etuperäkin toimii shimmauksen jälkeen toivotusti joka nurkka vetää nyt..jos huomenna sit vetarit nippuun ja kiinni.tänään voi palkita ittensä parilla huurteisella
noin se vaan valmistu pikkuhiljaa..nyt on tekniikka läpikäyty..jos se vaikka nyt kestäisi..sen verran projekti vastusti välillä että tukkakin läksi päästä muistutuksena niin tarkkailkaahan perien stefojen kuntoa välillä ja huohotin putket kuntoon..tulee meinaan kallis remontti äkkiä jos kurapaska pääsee tekee tuhojaan..
ensimmäinen koe ajo lenkki suoritettu..nyt kaikki toimii niinkun pitääkin yllätyin nuista renkaista aivan mahtava pito.tietysti nyt vetää joka nurkkakin niin sekin auttaa asiaa maa varaakin jäi viellä hyvin vaikka pienensi kummeja..
tänään vaihdoin uuden akun raajärveä ajatellen mutta oli valmiiksi sit kaput.lepojännite 9volttia..noi on yleensä ollu ihan ok akkuja bilteemalaisiksi.siis hyytelö akku kyseessä.mutta onneksi löysin kuitin niin tarvii käydä vaihtaa toimivaan..
johan se toimikin vähän aikaa hyvin..taas meni vaihteensiirto akseli poikki.nyt tarvii tilata kunnon akseli terästä että saa kestää.eikun kone pois ja osiksi..onhan tässä raajärveen viellä jokunen viikko että kerkii laittaa..