Toi 500 HO Efi -09 rakvaattori on mulla ollu ny helmikuusta asti enkä oo vielä muuta pahaa sanottavaa löytäny kun kalliit OE pyöränmutterit ja -pinnapultit
Mitään en oo saanu vielä ajamalla rikki, lumilevyn kanssa sain väännettyä "maskipellin" solmuun, tein vahvemman putkesta ja 2,75mm pellistä ja yhden kerran on ajot katkennut kun bensapumpun johto hankautu rikki. Kaikki muu laitteen kanssa vietetty aika on ollu perushuoltoo, rakentelua ym. hipostelua.
Nopeessa ajossa ja maantiellä löyly maistuu, johtuu osittain tosta raktorin rajoittimesta mutta mettäajoissa se menee melkolailla höyryillä, tankillisella pöristelee 4-5 normi ajopäivää (n.3-4h ajoo/reissu). Kaasariversion kulutuksesta en osaa sanoa.
Pienillä pyörillä se on mahastaan makaamassa joka kannossa ja lumella eteneminen on ihan onnetonta niinkun keväällä Nokialla nähtiin. Noilla 28" mitkä mulla nyt on alla + pikku korotuksella meno on melko huoletonta ja edelleen mennään ilman pohjapulkkaa
Vetareita en oo saanu vielä paukahtaan ja se on enemmänkin SP800 ja varsinkin XP:n ongelma. Jos galluppia tekis niin todennäkösesti enemmän on paukkunut etuperästä OE muovihäkkejä kuin vetareita???
Vaikka nyt kävelisin uudestaan kauppaan katteleen itselle sitä H-merkkistä kelluvaa punaista niin todennäköisesti päätyisin silti taas Polleen. Amerikkalaisia paskojahan nää on eikä pääse mihkään ja uppoo painonsa takia jokaiseen pieneenkin suohon mutta kyllä näilläkin harrastaa ja todennäköisesti enemmän sitä ajamista kuin korjaamista.